czwartek, 10 marca 2011

SZCZĘŚLIWY TYDZIEŃ

Dzień kobiet i urodzinki mojego skarbka:* 8 marca:D cały dzień jakieś kwiatuszki miłe słówka a mój kochany nawet życzeń mi nie złożył...:P wracam o 19, zmęczona do domu...ledwie weszłam dzwonek do drzwi:D a tu kurier z kwiatami od mojego skarbka:D szok:D byłam bardzo mile zaskoczona:* 9 marca spotkałam sie z Łukaszkiem w końcu to jego urodziny.... poszliśmy na kawe i było bardzo miło:D Prezent odemnie bardzo mu się spodobał:D(encyklopedia sztuk walki, czekoladowa bierdonka:) z liscikiem i czekoladki:))po wyjściu z restauracji dał mi prezent bo nie miał gdzie schować i odprowadził mnie na przystanek.... wszystko było by cudnie ale przez moje roztrzepanie ,jak się już rozstawaliśmy ,zapomniałam oddać mu prezentu:P jednym słowem "masakra":Heh




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz